Bakgrund

onsdag 7 september 2011

Gårdagens middag





Linas matkasse är igång och servar oss med god mat varannan vecka. Igår blev det fisk. Parmesangratinerad fisk med tomat och svamp. Supergott! Men det stör mig fortfarande att jag får mjölkprodukter ifrån Arla när vi borde stötta våra dalabönder i Milko.

Gör du din beställning här (min personliga rabattkod är K775973) så får du ett mer förmånligt erbjudande. Du får testa första veckopåsen för 499:- och även 1,5 kg frukt på köpet.

Och fisken var supergod! Så enkelt men ändå så gott och nyttigt. Och barnen älskar så klart att få mosad potatis med en klick smör ihoprört med en lite krämig fisk.

Nu ska jag iväg på några ärenden, men senare idag kommer det lite bilder på en vagga som blivit färdigmålat. Imorgon räknar jag med att ha ett fint skrivbord klart, så finns intresse för det går det bra att maila mig på ljusarumidalarna@gmail.com.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad