Bakgrund

onsdag 9 maj 2012

Present till en 1-åring



Min blogger har bytt utseende i redigeringsläget, har ni likadant? Jag vill ha tillbaka mitt gamla... Det är svårt att lära om en gammal hund att sitta säger dom. Och nu tycker jag att det känns väldigt svårt att hitta rätt. Kan man på något sätt få tillbaka sitt förra utseende i redigeringvyn? Det här ser ut att hänga väldigt mycket ihop med Gmail:s utseende. Fast det var ju också en vanesak när man var van med hotmail :) 


Den här brädan är en present till en 1-åring. Hoppas att det blir en fin gåva till en liten kille. 


Måste be om ursäkt för bildkvaliten. Jag letar fortfarande sladden till mitt kamerabatteri. 


Denna är beställd och levererad men liknande kan göras på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 175:- med valfri siffra (exkl frakt 24:-)


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad