Bakgrund

torsdag 10 maj 2012

Canvastavla 80x80 – utan dina andetag




Här får ni nu se dom sista bilderna som jag fotat med mobilen. Det är inte så kul, men det känns ändå tråkigt att inte visa er trogna bloggläsare vad jag målar. 

Den här tavlan är stooor. 80x80 cm och en populär bröllopspresent verkar det som. I det här fallet så är det utvald strof ur den fantastiska kärlekssången av Kent Utan dina andetag och under parets namn, Caroline och Niklas. Jag blir lite avundsjuk när jag ser att dom gifter sig i Fjällbacka. Bokmal som jag är så har jag naturligtvis läst Camilla Läckbergs böcker och sett dom fantastiska landskapen framför mig. Vem vill inte bo vid kusten liksom : )

Hoppas att det blir en helt strålande dag för brudparet och att dom tycker om sin gåva. 

De här stora canvastavlorna görs på beställning med valfri text till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 1 299:- (exkl ev frakt 150:-). 

Nu ska jag åka och köpa ett nytt tangentbord och en ny mus till min dator. Vi har haft lite messmör eller saft i tangentbordet ett tag (ibland bara ääääälskar jag mina barn :) , så ett par av knapparna lade av. Nu har även musen fått sig en omgång av någon klåfingrig liten filur så nu är det dags. 

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad