Bakgrund

torsdag 24 maj 2012

Dopbräda till Nellie med kort







Jag tror att sommaren är här på riktigt. Visst är det helt underbart. Och jag hör mig själv säga "men nu är det nästan för varmt och drar mig mot en skuggplats".  Men att kunna sitta ute med bara ben i solen, dricka apelsinsaft, se hur barnen springer runt i tunna sommarklänningar och har vattenkrig... Det är så ljuvligt fantastiskt.


Imorgon ska jag baka lite tror jag, det känns som att det är dags att fylla frysen för fikapauser utomhus. Underbara bullrecept som ni vill dela med er av, någon? 


Den här brädan var en present till en liten Nellie som döptes förra helgen, jag gjorde även ett kort som fick följa med. 


Brädor görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 375:- med valfri text. 


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad