Bakgrund

torsdag 31 maj 2012

Canvastavla – en lycka det är...







Det närmar sig bröllopstider. På lördag ska även vi på bröllop. Vi försöker hitta tid i vardagen att öva på sången, det är jag och Jeppe och han tar även gitarren. Den här sången ska vi sjunga, en av mina favoriter. 


Det här paret gifter sig den 16 juni. Hoppas att det inte hänger regn i luften då, för det ser det tyvärr ut att göra här på lördag. 


En lycka det är att ni funnit varandra ... att ni går på en väg ni båda vill vandra har jag textat på den. Hoppas att dom tycker om sin present. 


Ha en härlig dag allesammans! Här är det fullspäckat hela dagen, och dessutom försov vi oss imorse och då tenderar alltid dagen att stressas iväg för man ska hinna ikapp tiden man missade på morgonen. Men nu är jag i fas tror jag :) 


Kram/Veronica


PS Canvastavlor görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 550:- med valfri text. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad