Bakgrund

fredag 25 maj 2012

Canvastavla – kärleken förde oss samman






Den här tavlan blev en present till brudparet som även fick en tryckt tavla i ett tidigare inlägg. Detta är en modellerad canvas, 30x30, som jag målar på beställning. Denna fick de vackra orden ur Ulf Lundells sång. 


Du är min och 
jag är din och 
Kärleken förde oss samman


När min syster och svåger gifte sig så sjöng jag den här på deras bröllop. Så vackert. På tavlans kanter så står lite personligare texter – parets namn, kyrkans namn och datumet för bröllopet. Hoppas att den får följa dem genom deras gemensamma väg i livet och påminna om dagen när dom knöt sina band. 


Tavlorna görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Valfri text, pris: 550:-


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad