Bakgrund

måndag 8 oktober 2012

Canvastavla du är allt


Den här sången är väldigt populär när jag gör brädor och canvastavlor. Väldigt använd på bröllop (har själv sjungit den när min kusin Vilja gifte sig) och den sätter ord på många känslor.

Just den här sista versen, sätter så fina ord på kärleken. På det där bandet man knyter och styrkan i knuten. Just den här tavlan har jag skickat till Festingen som är en återförsäljare av det jag skapar. Här finns det mycket smått och gott för dig som går i bröllopstankar.

När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag


Kram/Veronica

PS Canvastavlor görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. På bilden en 30x30 (där finns det plats för parets namn etc på tavlans kanter). Pris: 350:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad