Bakgrund

tisdag 7 februari 2012

Skrivbord i jugend-stil – PRISSÄNKT









Har målat klart ett otroligt fint skrivbord i jugendstil nu. Den har tre lådor och två skåp. Däremot hade skåpet stått kallt och därför går det inte att dra ut två av lådorna, och inte heller två av skåpen.

Mittenlådan går bra att dra ut och det vänstra skåpet går bra att öppna.

Därför har jag valt att prissänka detta. Ord. pris 2 590:- och nu sätter jag ner det till 1 600:-

I övrigt är skrivbordet otroligt vackert. Jag har textat Amor Vincit Omnia på vardera skåp och även valt att slipa fram det lite försiktigt så den ser härligt shabby ut.

Mått
115 cm brett
76 cm högt
60 cm djupt

Jätte fint skick och passar nog fint i ett arbetsrum eller i ett barnrum för pyssliga barn. Skrivbordet kan hämtas här i Borlänge alternativt skickas med Bussgods (maila mig för förfrågningar om fraktkostnad, varierar vart du bor).

Pris: 1 600:- Maila ljusarumidalarna@gmail.com eller ring 076-322 31 35 vid köp eller reservation.

Kram/Veronica

PS Ljusa rum i Dalarna finns på facebook. Gå in och gilla för att ta del av möbler och nyheter.

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag är mycket intresserad av skrivbordet.
    Kolla in min hemsida så har du min adress där du kan maila mej.

    Mvh
    Lena

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad