Bakgrund

måndag 13 februari 2012

Canvastavla utan dina andetag 80x80 cm




Hoppas ni har haft en skön helg! Jag har en liten Clara som är febrig så här hemma går det lite på sparlåga. Det är mysigt att ha henne hemma mitt i veckan även fast vi mest sett Shrek-filmen om och om igen :)

Just nu är jag i lite ofas med publiceringen av bilder på bloggen. Jag har fokus på att måla på kvällarna just nu och kreativiteten flödar.

Läste ni om mina "kollegor" i DD häromdagen? Dom driftiga tjejerna är i Las Vegas just nu och jag hade tänkt att hinna klart med det mesta på övervåningen i lokalen tills dom är tillbaka. Så jag inte stör deras gulliga franskunder. Det är ju lite spikande och målande kvar för min del.

På bilden ser ni en stor canvastavla med text ur Kents fina låt "Utan dina andetag". Den är 80x80 cm och kostar 995:- Vid beställning kan du välja valfri text.
Beställningar görs till ljusarumidalarna@gmail.com

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad