Bakgrund

onsdag 15 februari 2012

Canvastavla 50x70 cm bob marley




Ja idag fick ni se lite bilder ifrån butiken som öppnar inom kort. Det är ganska mycket måleri just nu och jag varvar mina dagar med mina underbara barn och ungdomar som jag har i mitt liv.

Det är ett privilegium att kunna styra så mycket själv över arbetstiderna så att man kan ägna mycket tid åt sina barn. Och som en del av er vet så har vi förutom våra två biologiska barn även familjehemsplacerade och kontakuppdrag. Jag är så glad att jag får lära känna dessa helt underbara barn och ungdomar.

Det är så fantastiskt givande så jag ibland undrar varför inte fler öppnar sin famn och hem för barn som behöver det...

Den här canvastavlan har jag målat till min kära svägerska Malin som älskar Bob Marley, och visst är det tänkvärda ord.

Canvastavlor görs på beställning, 50x70 cm pris: 649:- med valfri text. Beställningar görs till ljusarumidalarna@gmail.com

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Så himla nöjd med tavlan, den sitter nu i mitt kök :D superfin!!!:D / Malin

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad