Bakgrund

söndag 11 april 2010

Störst av allt är kärleken. En stor bräda jag textat som hänger ovanför ingången till vårt vardagsrum. Småetiketter finns runt varje glasburk i vårt vitrinskåp i köket. Smådetaljer, men jag blir glad varje gång jag använder burken. Säljer 5-pack med etiketter för 49:- Maila vid intresse. En bräda jag gjort till min älskade lilla Benjamin, det vill säga min kära systers lilla son.
En tavla jag gjorde till min kusin Viljas stora dag, när hon gifte sig med Stefan. Den innehåller en strof ur sången jag sjöng på deras bröllop.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du fått inspiration från min goda vän Emma med bloggen Emmas Idéer till dina papperstags. Hon är verkligen duktig & har bra idéer så det är klart att andra vill ta efter.

    /Anna

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad