Bakgrund

onsdag 21 april 2010

Kafferep




Häromdagen köpte jag några brickor som faktiskt kommer ifrån fina danska IB Laursen. Dom har otroligt mycket fint. Jag kombinerade brickan med en fransk text, Livet på Rosor. Funderade ett tag på om den skulle dekoreras på fler sätt, men jag tror jag behåller den så här i alla fall just nu. Jag får fundera på det. Jag vet egentligen inte om jag har tänkt att använda den på kafferepen, eller om det ska bli en fin prydnad på mitt vackra vitrinskåp i köket.

Kan sälja och producera liknande brickor på beställning, där du väljer din egen text. maila för uppgifter veronicis@hotmail.com, vid beställning är Priset: 249:-

Är du intresserad av den här brickan har jag nu lagt ut den på Tradera . Auktionen börjar på 1 krona!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad