Bakgrund

måndag 12 april 2010

En härlig hylla på söndagskvällen...




Igår fick vi finbesök av Anders och Frida. Medan vi utbytte diverse olika idéer och bläddrade i tidningar så målade jag klart denna hyllan. Väldigt söt och nytillverkad hylla som ändå passar in i just den här stilen med svängda konsoler. Ska jag ha den kvar hemma så har den en solklar plats ovanför den beiga fåtöljen med New England-inspirerade pläden och kudden. Hjärtat köpte jag på Gruvgatan 13, så himla sött och lättplacerad. Det skulle passa in i vartenda rum härhemma.
Pris: 399:-


Fick även med mig senaste numret av Jeanne d'Arc Living. En av dom finaste shabby chic-magazinen som finns tycker jag. Fina bilder, mycket inspiration och tjocka tidningar med tunga laminatiga sidor. Me like! Obs bilden visar ett tidigare nummer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad