Bakgrund

fredag 23 april 2010

Lite mer inspiration


Jag har två vita hörnskåp i min ägo. Ett utan glasluckor och ett med. Jag har flyttat runt dom lite här hemma utan att veta riktigt vart dom passar. Och i julklapp önskar jag mig ett större hus :)

Melly har en fin blogg. När jag såg det här blev jag sugen på att plocka fram dom igen. Men nu börjar man få göra avkall på viktiga saker för att få plats med ny inredning. Senast var det mitt älskade piano som rök. Som tur var har jag bytt ut mitt gamla hederliga mot ett elektriskt, vilket innebär att det är relativt flyttbart eftersom det står på stativ.


Melly har också kommit på den brillianta idén att ha kistor i hallen som jag också har hemma. Det är ju en perfekt förvaringsplats. Vi har alla skor i dom och med sex personer i familjen så blir det ganska många... Det blir en söt möbel, perfekt förvaring och även en bra liten sittplats för dom små när dom ska få på sig skorna.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad