Bakgrund

söndag 11 april 2010

Kista och pinnstol


Underbar kista
Den här fina kistan är av äldre karaktär och den är målad vit och sedan har jag skrivit texten till ett franskt hotell. Den har skavts och nött för att ge det lite rustika utseendet. Jag tänker att den passar fint som ett vardagsrumsbord, sideboard, som en hallmöbel att t.ex. slänga ner skor eller kanske barnens mössor och vantar. Eller varför inte i barnens rum. Såå fint blev det.
Pris: 1 900:-
SÅLD!!!!!!



Pinnstol
Den här oemotståndliga lilla nätta stolen hittade jag igår och blev förälskad direkt. Det är kanske inte den stabilaste stolen utan är nog mer i mitt huvud tänkt som en fin dekoration till hemmet. Jag har skrivit den franska texten som står för "Mitt sköna hem" på sitsen och här har jag dekorerat med ett hjärta som jag hittade på underbara Gruvgatan 13 i Falun häromdagen.
Pris: 499:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad