Bakgrund

måndag 9 september 2013

Huller-om-buller-tavla till Adam






Jag har dragit lite i handbromsen vad det gäller beställningar. Jag behöver mer ledig tid och jag behöver landa. Behöver få tillbaka lusten vad det gäller att måla och vara kreativ. Så nu plockar jag lite mail då och då. Det kommer att bli några tavlor i veckan, så jag är inte lika produktiv. 

Just nu har jag inga dopstolar eller doppallar på lagret.

Huller-om-buller-tavlorna är en sådan sak som jag tycker är väldigt roligt. På bilderna ovan till en liten Adam som döptes för ett par veckor sedan. Hoppas att det blev en omtyckt present  till en liten prins. 

Huller-om-buller-tavlorna görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 450:- exkl frakt (60:-). 

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad