Bakgrund

tisdag 28 augusti 2012

En vit tvättunna


Som en liten kontrast till allt det mjuka i brädor och tavlor, kommer här bild på ännu en tvättunna som levererats till kund. Den är visserligen hård i formen men den mjuknar med ett script i form av ordet tvätt.

Vi har självklart ett par hemma också för både svart och vit tvätt. Det känns lite trevligare. Jag ensam sköter tvätten åt hela huset. Jag har funderat på hur det blir den dagen jag dör och ingen i hushållet vet hur man startar tvättmaskinen :) Eller tömmer och fyller diskmaskinen :)

Nej nu var jag lite hård... Men eftersom vi är en stor familj så blir det 3-4 maskiner om dagen. Och det känns ju lite roligare att ha en snygg tvättunna.

Kram/Veronica

PS Tunnorna görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 399:- (exkl ev frakt)

2 kommentarer:

  1. Då köper de engångs kläder. :)
    Det är jag som tvättar hemma också men ibland får de vara med och sortera och sätta på maskinen. Det gillar de.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Hejsan!! Hittade din blogg av en slump, letade marint tema åt min syster och hennes tänkta, nya kök. Vilken härlig "medsjäl" jag hittade här!!:) Härligt!!!! Jag håller också så smått på med att måla möbler med text och motiv, men mest som hobby tyvärr. Vi har egna växthus så det blir mest vinterpyssel för min del. Du har så många härliga grejor så nu börjar det verkligen klia i mina fingrar ordentligt:))) Har några "tråkiga" beställningsjobb som väntar, utan text och motiv. Visst kul att måla, men det är ju det kreativa och skapandet man går igång på! Så jag tror man ska sluta med det tråkiga och bara göra det man själv finner givande. Kommer definitivt att kika in igen, hann inte gå igenom allt nu i denna sena timme! :) Ha det gott och fortsätt skapa dina underbara saker!!! en skön kreativ höst önskar en finlandssvensk i Österbotten!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad