Bakgrund

fredag 10 augusti 2012

Canvastavla – du är allt



Den här tavlan har fått en lite annan approach, ibland behöver man få göra något annat. Det är en tanke jag haft i huvudet ett tag, men inte riktigt haft tiden att testa. 

Det är en form med texten inuti. Ja ni ser själva. Du är allt. Den fina kärleksvisan. Jag lärde mig både att sjunga och spela den när min käraste kusin Vilja gifte sig. Så fort jag hör pianokompet som inleder så kryper det i fingertopparna och jag vill bara spela. 

Den är så vacker. Självklart ska första versen finnas i formen av ett hjärta. 

Denna finns till salu. Kanske ska den vara en present till en bättre hälft på en speciell dag? Eller ska den hängas över en säng... Kanske borde jag göra en till min Jeppe den 13 när vi har vår årsdag... Fast egentligen ska man väl uppskatta varandra varje dag, året om. Men hur ofta hinner man med det, liksom :) 

Canvasen är på deep edge, det vill säga utskjutande kilram på några centimeter. Därav går det att få ett namn, en plats, eller ett datum på kanterna. Tavlan är 20x20 cm. Pris: 279:-

Kram/Veronica

PS Vid intresse maila ljusarumidalarna@gmail.com. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad