Bakgrund

fredag 31 augusti 2012

Bräda till Arvid


Brädan till Arvid har den underbara texten ifrån Kärleksvisan. Ni vet den som Sarah Dawn Finer sjöng så vackert för Prinsessan Victoria och Daniel när dom gifte sig.

Har faktiskt inte tänkt på hur vacker den är i det här fallet riktat till ett litet barn... Passar ju nästan ännu bättre än till ens käresta (måste jag hålla i minnet till nästa gång det ska sjungas på ett dop...).

Var inte rädd, jag går bredvid dig. 
Kom ta min hand, jag håller i dig. 
Här i min famn, kan du våga tro. 
Sänk dina murar, jag ger dig ro. 

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har. 
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker. 
Du betyder allt för mig. 
Var inte rädd, jag står bredvid dig
för du betyder allt för mig. 

Ha en underbar helg! Tack för att ni fortsätter hälsa på mig här efter dom här åren. Det är otroligt vilket gensvar jag får ifrån er.

Många varma kramar/Veronica

PS Brädor görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 375:- (exkl ev frakt 60:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad