Bakgrund

fredag 15 juni 2012

Den blomstertid nu kommer...

Mobilbild på lilla Wilma

Mobilbild på mina små hjärtan


Nova-Lee med sin mamma Vilja (min kusin)
och till höger min lilla Clara. 






Igår var en stor dag i mitt liv. Jag fick gå på Wilmas första skolavslutning. Visserligen F-klass (hon börjar 1:an till hösten) men ändå.. Den firades som vilket lika viktigt skolavslut som helst. 


Alla barnen var så söta, förväntansfulla när dom tassade in till sin plats, och när rektorn höll tal så började det att petas i näsan, pillas på naglar och knappar och gäspas. Dom är för sköna dom små liven. 


Jag är så stolt över mina barn och allt dom klarar, eller inte klarar av. Dom duger precis som dom är.  Oavsett vad betygen visar, eller vad dom presterar, så är dom värdefulla och unika på alla olika sätt. Jag är så lycklig att jag har dessa glädjespridare och gåvor i mitt liv. 


Efteråt blev det självklart jordgubbar och en massa annat smått och gott. 


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad