Bakgrund

onsdag 13 juni 2012

Canvastavla – i folkviseton






Då har helgen passerat igen. Vi har varit på minisemester till Uppsala och Jeppes familj som bor där. Jag köpte ett litet bord till småttingarna som jag pimpade till när jag kom hem. Ni får se resultatet i nästa inlägg. 


Nu är jag ganska trött på regnet. Imorgon har vi skolavslutning i Borlänge. Tre av mina fyra barn har skolavslut (Clara går ju fortfarande på dagis). Vi ska fira med maränger, jordgubbar och glass. Hoppas vi får lite uppehåll av vädergudarna. 


På bilden en canvastavla som blivit klar. Denna har fått en strof ur fina "I folkviseton". Här med Jill Johnson. Sååå vackert så man får kramp i hjärtat. 


Canvastavlorna görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 550:- 


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad