Bakgrund

tisdag 5 juni 2012

Canvastavla till Martin och Sandra





Det var fler än jag som var på bröllop i lördags. Det här paret (Martin och Sandra) gifte sig också. I botten ligger deras sång "No one" av Alicia Keys, ni vet, den här fantastiska sången... Hoppas att paret ifråga tyckte om sin present. 


Idag blev en hektisk dag. Avlösande möten på än det ena och än det andra stället. Tyvärr en del mindre roliga ställen blev besökta, men samtidigt fick jag återse en person jag har saknat mycket... Imorgon är det nationaldagen. Ska försöka få till något litet firande med barnen. Kanske bakar vi en sommartårta och trotsar vädret, det är ju trots allt juni... 


Annars innebär väl bara nationaldagen en röd dag mitt i veckan så barnen är lediga, och vi har i alla fall en rolig utflykt att se fram emot på eftermiddagen. 


Kram/Veronica


PS Canvastavlorna görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 550:- med valfri text. 


Kort info angående de frågor jag får runt dessa: 
• Leveranstiden är ca 2 veckor. Men! Brådskar det kan jag alltid göra det på kortare tid, om jag har möjlighet. 
• Pris: 550:- 
• Exkl ev frakt 48 kr
• Levereras med posten som brev (24 timmar)
• Storlek 30x30 cm
• Du kan välja valfri text, kanske parets "egna" text i botten av tavlan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad