Bakgrund

måndag 9 maj 2011

Välkommen hem-skylt





Idag fick jag sovmorgon av min kära Jeppe. Nu när jag avslutat min penicillinkur så känns det som att det har vänt igen och jag känner av både hals och öron igen. Långdragen förkylning...

I helgen har vi som sagt varit barnvakt till lilla Nova-Lee, det var fantastiskt roligt och mysigt. Även om vi var lite lamslagna på kvällen när hon var otröstlig under en stund. Det var nog magen som spökade för sedan blev hon "som vanligt igen" och var så nöjd och glad. Jag sprang uppe på natten och gjorde både vällingflaska och mjölkersättningsflaska och matade på natten. Min lilla Clara har kommit in i någon konstigt sovperiod där hon vaknar både på natten och fem på morgonen.

Igår var vi till Furudals bruk och hälsade på. Där jag ska få ställa ut mina möbler i sommar, hos gulliga Nettan. Vilken fantastiskt vacker plats! Jag har fotat och ni ska få se lite bilder senare idag. Vecka 25-32 ställer jag ut och ni är varmt välkomna!

Välkommenskylten har jag knåpat ihop, roligt att måla lite med färg. Det var längesen jag målade med färger men nu ska jag nog damma av färgburkarna lite och hoppas få lite tid framöver.

Skylten finns till salu, du mailar vid intresse. Pris: 275:-
* R E S E R V E R A D *

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad