Bakgrund

torsdag 19 maj 2011

Pinnstolar med texter






Jag bollar just nu några stycken stora beställningar. Ni vet vilka ni är. Och det är väldigt roligt så klart att kunna leverera en stor beställning med möbler. På söndag ska den första leveransen vara klar. Och den innefattar bland annat 8 stycken stolar med roliga texter, vänta ska ni få se. Dom första tre är klara nu. Modellerna ska blandas lite och även placeringen på texterna.

Jag blir så sugen på att ha det så här i köket. Ett gammaldags rustikt köksbord och blandade stolar. Men skomakarns barn går väl alltid i dom sämsta skorna :) Jag har fullt upp med att hjälpa er inreda så mitt hem får vänta lite.

Jag och Clara pysslar här hemma vi har ännu en dag hemma tillsammans. Men att säga att hon är sjuk är nog lite överdrift :) Jag tycker hon verkar vääääldigt pigg för att vara "sjuk". Imorgon blir det nog dagis igen. Tills dess så plöjer vi alla roliga böcker vi har hemma och tar det lugnt :)

Många kramar!
/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad