Bakgrund

måndag 23 maj 2011

Sänggavel Side by side – 180 cm




Hoppas ni haft en fin dag! Vi har ägnat oss åt storhandling idag. Sen hinner man inte så mycket mer på eftermiddagen. Ingen Linas matkasse hade vi idag heller (dom levererar ju varannan vecka), men jag lagade enchiladas (ostgratinerade tortillabröd med fyllning) och Caprese. Ni som följer bloggen vet ju att jag är barnsligt förtjust i det. Det ska vara buffelmozzarella, tomater, färsk basilika och olivolja. Lite salt och peppar. Sen är jag nöjd. Där kan man kalla smaker som gifter sig.

Insåg att jag ska på dop på lördag. Ska hinna göra klart doppresenter, baka 50 cupcakes och öva in en sång. Kanske dags att börja beta av listan tänkte jag, så ikväll får jag bocka av åtminstone två av punkterna. Även om sången är långt ifrån färdigövad.

Sänggaveln är klar och finns till salu! Den passar en dubbelsäng som är 180 cm (eller 2 x 90 cm). Gaveln kan du bara luta bakom madrasserna, skruva i väggen eller hänga upp som en tavla. Finns lika många olika sängar som upphängningsanordningar har jag förstått.

Gaveln är för tillfället täckmålad men kan även levereras slipad, i så kallad shabby chic stil. Maila eller ring vid intresse (veronicis@hotmail.com eller 076-322 31 35). Pris: 2 290:-
Kan skickas med Bussgods till valfri ort i Sverige mot fraktkostnad, ca 350:-

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad