Bakgrund

söndag 1 maj 2011

Två söta stolar med budskap




* R E S E R V E R A D E *

Har kommit över två gamla fina stolar som jag målat och textat. Tyckte modellen var så söt. Dessa är som sagt gamla, och även fast det går bra att sitta på dom så kanske jag skulle säga att det är mest som en prydnad. Känn dig som hemma har jag skrivit på den ena, och Välkommen till vårt hem på den andra. Säljs för 495:- styck. Maila eller ring vid köp eller reservation (076-322 31 35 eller veronicis@hotmail.com).

Jag ska återkomma till er med receptet på det vi åt igår. Jag kan nog inte erinra mig när vi någonsin ätit något godare. Det var perfekt! De nästa middagsgäster vi kommer att få hem (någon frivillig?) ska vi bjuda på detta. Det enda som kändes liiiiite too much även för mig som egentligen tycker om sötsaker, var efterrätten.

Hade nog hellre sett något mindre mastigt än kakan med chokladtäcket och den krämiga hemmagjorda glassen. Efter att vi ätit upp var vi så mätta så det hände inte mycket här hemma. Jeppe satt och skrek över en hockeymatch på teve och jag gick runt och pysslade och hämtade hem ungdomar från valborgsmässofirande.

Nu ska jag fortsätta kurera mig, är trött på att vara sjuk nu.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad