Bakgrund

onsdag 2 februari 2011

Mitt arbete

Ibland får jag förfrågan om jag även tar emot andras möbler. Och då tar jag tillfället i akt att klargöra här i bloggen att det går utmärkt att lämna era gamla möbler här och låta mig måla, slipa och texta dom.

Jag har fått lägga händerna på många gamla kistor, linneskåp och byråer som har stått och dammat i ett förråd. Kanske saker man ärvt från en kär släkting men inte tycker passar i sitt ljusa hem för att det är för mörkt. Eller så har man en växasäng som man skulle vilja ha tillpiffad.

Så slå en signal (076-322 31 35) eller skicka ett mail (veronicis@hotmail.com) om du vill lämna någon möbel här. Jag kan ta emot i stort sett varje dag. För att ge en ungefärlig prisbild så brukar jag ta runt 1000-1500:- per möbel, om du önskar den vitmålad, slipad och textad.

Och eftersom jag fortfarande saknar lagerlokal så prioriterar jag sådana uppdrag och blir klar inom några dagar – en vecka.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad