Bakgrund

lördag 19 februari 2011

Fat från Åhléns




Hittade det här söta lilla kakfatet på Åhléns häromdagen, 79;- Jag är ju väldigt förtjust i kakfat, tycker det är sött och vad är det som säger att man bara ska ha kakor på dem? Det funkar nog som fruktfat också :) För dom här biskvierna lär nog inte bli långlivade. Jag och Jonna (vår äldsta tjej) är ensamma hemma, vi njuter av tystnaden kan jag lova.

Jag har målat en doptavla till mina kära vänner Anders och Frida som ni får se lite senare idag. Och att bara få sitta vid köksbordet och måla och lyssna på Ring så spelar vi en lördagsmorgon med en kopp varmt kaffe, det är njutning av allra högsta grad : )

En vanlig lördagsmorgon hade jag redan hunnit slänga i ett par maskiner tvätt, dammsugit och plockat fram och bort både frukost och pysselsaker. Idag struntar jag i allt :)

Kramar/Veronica

1 kommentar:

  1. Härligt att bara ta det lugnt o njuta:)))
    Jättefint fat, älskar skålar o fat på fot.

    Ha en fin lördag!
    Kram C

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad