Bakgrund

söndag 11 april 2010

Tack snälla Thommy....


... för dörren jag fick idag. Hälsade på och grillade korv hos min syster och svåger idag. Det har varit en härlig vårdag och vad lyckligt det känns att solen äntligen är här. Thommy har lyckan att ha fri tillgång till ett förråd med diverse gammal härligt skräp för vissa och guldkorn för andra.

Fick med mig en riktigt gammal och gedigen dörr hem. Den har nog fyllt sin funktion på många sätt. Nu ska den få ett nytt användningsområde och kanske bli en sänggavel hemma hos oss. Jag har jätte mycket idéer, återkommer med slutresultatet.

Bilden ovan är inte min, även om den påminner, men den visar lite grann hur jag hade tänkt det. Jag har så klart tänkt att även göra lite personlig touch på den. Spännande ska det bli!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad