Bakgrund

onsdag 21 april 2010

Kärleken övervinner allt





Jodå, det är helt sant. Det fick bli texten till en hylla jag dekorerat idag. Små rosetter fick pryda konsolerna. Önskar att jag hade ett större hus så jag fick plats med allting. Men som vi konstaterade igår, målet är ingenting – vägen är allt. När kreativiteten sprudlar är det nog inte slutresultatet i sig som är målet, det är resan dit som är det betydelsefulla. Och att det ger mig sinnesro som jag så fint kallar det.
Pris: 299:-

Hyllan sitter på vår vägg i vardagsrummet där vi har liggande panel. Tycker det känns så mysigt, vi har det även i köket och i småtjejernas rum. Idag har min bättre hälft kämpat med motsvarande sida i rummet. Där har vi också mörka bjälkar (syns lite dåligt på bilden). Dom ska dock få fortsätta vara mörka. Det blir en fin kontrast tycker jag mot allt det vita.

Kram!
SÅLD!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad