Bakgrund

tisdag 13 april 2010

Ännu en dag...



... till ända. Har haft en härlig dag med Jeppe och barnen. Vi har varit på eftermiddagstur och hämtat en kista, hunnit med att äta glass i solen och blåst såpbubblor.

Jag har även hunnit med att måla lite på sängborden och kistan. Lägger ut ett litet smakprov på den rustika kistan som jag jobbar med för tillfället, men den blir klar imorgon. Dom äldre och antika kistorna behöver ju lite mer bearbetning och det är väl det som är charmen.

Har avslutat en tavla som jag målat på beställning av en rockkille. Men mina tavlor lämnar jag över till min vanliga hemsida, www.vebeart.se

Den här fina kudden hittade jag på Nisses i Smedjebacken idag. För ynka 129:- Underbart fin och kvalitetstyg trots det låga priset.

Återkommer imorgon med bilderna på sängborden och kistan när jag är klar. Jag har en känsla av att det blir jättefint när det blir klart.

Nu blir det lite Viveca Sten innan jag ska förlika mig med John blund. Helt okej deckare, men långt ifrån det mest spännande jag läst.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad