Bakgrund

söndag 11 april 2010

Pysselklubben...


I torsdags hade vi premiärträffen för vår nya pysselklubb. Inspirerat av syjuntor och desperate housewives. Ett gäng glada tjejer med liknande intressen att pyssla. Det blev mat och vin, skvaller och rådgivning men framförallt pyssel. Ett par symaskiner var inkopplade och vi skapade i lera, tyg, lavendel, spetsar, korgar, decopage och mycket annat.
Tina inspirerade mig till att göra ett betonghjärta med decopage och spets. Det blev himla sött för att vara premiärhjärtat, men det får nog övas lite mer.

Vilja skapade lerhjärtan så det räckte för hela klubben.

Så här ser det ut i dom flesta av mina murgrönor som jag tycker om att översålla mitt hem med. Jag tror att det blir några sådana av mina lerhjärtan. Busenkelt att göra själv och vad mysigt det blir..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad