Bakgrund

fredag 20 juli 2012

Kalas för världens bästa pappa


 Iris och Birthday boy himself – pappa



 Sötaste Lovis



 Fina Wilma


 Jag kan också knäppa kort! 


 Finaste Benjamin! Min systerson. 






Ända sedan jag var 14 år, har jag levt utan min mamma. Det kan tyckas sorgligt, men faktiskt så kompenserar det att jag har världens bästa pappa! Han är liksom bara så bra som en människa kan bli. Genomsnäll, pålitlig men ibland roligt oberäknelig, trygg, glad, barnslig, generös, hjälpsam och lugn. Varje år den 18 juli när han fyller år, så måste det blir stort kalas med andra ord. 


I år var födelsedagen utan regn så vi kunde sitta ute och mumsa fika och fira hans dag. Grattis världens bästa pappa och morfar. 


Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Jag kan bara hålla med, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!!!
    Kram, Katarina

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad