Bakgrund

tisdag 24 juli 2012

Canvas bröllop – Joakim och Ida






Den här canvastavlan fick en för mig ny text. Jättevacker. Hoppas att det blir en fin present till makan och att dom får en helt underbar dag. Hur har ni det i "sommarvärmen"? Jag börjar nästan längta till hösten, man blir ju mest nedstämd av regn på sommaren. På hösten känns det ju däremot rätt mysigt :) 



Den här stunden
är du och jag
och vår kärlek
här just idag
jag vill älska
jag vill älska dig
i all evighet


Här bredvid dig
Lovar jag dig
evig trohet
Inget kan skilja oss
Vi ska dela
Glädje och sorg
I all evighet


Du är den som får mig att bli hel
Och himlens alla stjärnor lyser över dig
Vår kärlek den har vuxit mer och mer
Så ta min hand
Vi har varan.


Den här stunden
Är bara vår
Den här stunden
I kärlekens spår
Jag vill va med dig
Hela mitt liv
I all evighet


Du är den som får mig att bli hel
Och himlens alla stjärnor lyser över dig
Vår kärlek den har vuxit mer och mer
Så ta min hand
Vi har varan


Vi är här nu
Här du och jag
Våra löften
Vi säger idag
För dom orden
Jag vill älska dig
I all evighet
För dom orden
Jag vill älska dig
I all evighet





Kram/Veronica


PS Canvastavlor görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 550:- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad