Bakgrund

fredag 16 september 2011

Tävling hos House of Philia med Länna möbler






Genom bloggen har jag lärt känna en helt underbar Ann-Britt i Halmstad. Hon är en sådan där människa som har hjärtat på rätta stället och skriver så fina mail till mig när vi hörs av.

Igår mailade hon mig och tipsade om en fantastisk tävling som fina House of Philia har just nu. Priset gör ju att man kan inte låta bli att vara med och tävla. Även fast jag förstår att chansen att vinna är minimal så kan man ju inte låta bli när priset är valfritt Mateusporslin för 5 000:-

Jury är Länna möbler och i tävlingen ingår att tipsa er om min favoritprodukt i deras sortiment. Och det var inte det lättaste. Oj vilket utbud. Det finns så mycket där som skulle passa hos mig. Men ändå vill jag tipsa er om något annorlunda och inte alltför dyrt. Jag vet att ni är många som hälsar på er som har småbarn som jag, så därför vill jag tipsa om dom här underbara kuddarna. Med vimplar och elefanttåg. Hur sött kan det bli? Det finns en hel serie med underbara grafiska illustrationer.

Dessutom är det inte bara ett kuddfodral, utan även fyllt med dun, så då är ju priset (359:-) riktigt prisvärt. Här finns även mycket Lexington för er som gillar det (jag jag :)

Håll tummarna för mig nu :) Och icke att förglömma – ha en helt underbar solig hösthelg. Tack för att du finns.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad