Bakgrund

söndag 4 september 2011

Måttsticka till Oliver




Här får ni se bilder på en till måttsticka som levererades till ett dop i helgen. Så gulligt, och påminn mig att jag måste göra sådana här till mina barns rum. Men ni vet att skomakarns barn går i dom sämsta skorna :)

Imorgon börjar en ny period i mitt och Jeppes liv. Vi ställs inför nya utmaningar med två nya tjänster. Detta kan innebära mindre tid för bloggandet, men exakt hur närmaste tiden ser ut törs jag faktiskt inte svara på. Men nu ska jag få lägga ner ännu mer tid på barn och ungdomar – som jag brinner för. Och Jeppe också på ett annat sätt. Det kommer bli ovant att vara ifrån honom 8-17 varje dag när han ska vara på sin nya arbetsplats. Men kanske nyttigt också. Det senaste ett och ett halvt åren har vi ju i princip varit tillsammans dygnet runt. Och det kan också vara slitsamt!

Men jag kommer inte att försvinna puts väck härifrån. Det som kanske kommer att hända är att det kan bli något mindre fokus på möbler och mer på tavlor etc. Sådant som inte kräver planering, bärhjälp, distribution av fraktbolag och lagerhantering. Det är svårt att hantera på egen hand utan Jeppe. Det enda vi vet med säkerhet är ju att den som lever får se. Ha en underbar vecka!

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad