Bakgrund

lördag 3 september 2011

Måttsticka till Walle







Idag döptes det en liten Walle i Aspeboda. Gulliga Linda har beställt många saker av mig sedan jag startade bloggen. Så roligt! Och nu när jag kikade in på hennes blogg igen så såg jag att hon gjort ett inlägg om mig och bloggen. Jag blir mållös och tårögd när jag läste vad fint hon skrivit.

Jag blir så *rörd* över alla fina ord och mail jag får från olika människor som jag aldrig träffat om jag inte startat bloggen. Det finns så mycket underbara människor och hjärtan där ute.

Ikväll var jag till världens gulligaste Marielle och gjorde fransar. Dom här tjejerna är så begåvade och det är sällan (aldrig) jag har någon egentid men det här unnar jag mig faktiskt var fjärde vecka.

Det är både avslappnande, lyxigt och socialt. För när jag inte somnar så kan vi lätt prata igenom ett par timmar om ditten och datten när jag får behandling. Mamma-lyx på hög nivå :)

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad