Bakgrund

lördag 20 juli 2013

Doppall till Hedvig











Jag har många kunder som återkommer, och det är lite extra roligt. Jag har haft bloggen i över tre år nu och många gånger är det familjer som utökas och man vill ha likadan present som till det första barnet. 

Det är roligt att hålla kontakten och många långa mailkonversationer har jag haft om allt mellan himmel och jord. En del av er är jag vänner med på Facebook också, så jag råkar veta att lilla Hedvig är en riktig liten prinsessa. 

Mamman ville få med två änglar på pallen, änglar som har en symbolik i två älskade närstående som nu finns i himlen som är saknade och älskade. På lilla Hedvigs pall är dessa två personer därav representerade som änglar. 

Hoppas att det blir ett fint minne av dopdagen! 

Kram/Veronica

PS Beställningar görs till ljusarumidalarna@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad