Bakgrund

måndag 13 februari 2012

Tryck med tänkvärda ord i ram


Jag pysslar som sagt nu med lite smått och gott inför butiksöppningen. Det allra mesta är ju handgjort, men eftersom jag även är utbildad grafisk designer så vore det väl galet att inte ha något tryckt grafiskt med.

Därför har jag tryckt upp ett antal postrar som ni kommer att få se bilder på. Jag kommer att sälja dessa inramade för 279:- i butiken men det går även bra att beställa via ljusarumidalarna@gmail.com.

Vill ha man ha en speciell text så ordnar jag naturligtvis det. På just den här står det:
There is always always always something to be thankful for

Denna ram är levererad med en skuren passepartout men den är inte lila som det ser ut på bilden utan vit.

Är det någon som behöver hjälp med inbjudan till bröllop, dop etc så kan jag även göra sådana grafiska produkter.

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Hej Veronica. Kan inte redogöra hur jag kom in på din blogg, för det minns jag inte. Men jag är så otroligt tacksam för att jag funnit vägen hit, du gör de mest fantastiska sakerna och du inspirerar verkligen mig att se nya möjligheter i mitt hem. Tänkte lite på varför du inte har en egen webbshop? Det hadevarit enklare att se alla dina produkter då ! Med vänliga hälsningar Johanma

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad