Bakgrund

torsdag 23 februari 2012

Dopbräda till Jamie


Hoppas att ni alla har haft en härlig vecka, vi fick ju både uppleva både semlor och ett litet tillskott i kungahuset. Här hemma har det varit full rulle på grund av andra orsaker.

Jag visar er en bild på en dopbräda till lille Jamie här. Den har den fina texten av Peter Lemarc. Hoppas att det blir ett underbart dop i vårens tecken.

Jag förundras varje dag över hur fort den här vintern gick. Är det bara jag som känner så? Snart är det mars... I bloggar och kvällstidningar kan man läsa om vårkänslor och vårväder. Vågar man hoppas att snön ska smälta bort nu och det ska knoppa av dom första lökarna?

Kanske var det bristen på snö som gjorde att det kändes som att vintern började så sent... Och den var intensiv i någon vecka när den väl var här. Men mildare än på länge känns det som.

För mig får det gärna bli vår imorgon :) Jag njuter av att sitta ute och dricka kaffe mot husväggen. Det är livskvalitet.

Kram/Veronica

PS Brädorna görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 375:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad