Bakgrund

måndag 20 februari 2012

Mello i Leksand




Wilma och hennes farmor fick biljetter till melodifestivalen i Leksand i julklapp. Och i lördags var de dags! Dom pysslade från morgonen med att måla naglar och stryka klänningar. Och jag tror hon fick ha lite läppglans för farmor också :)

Min stora fina tjej! Nu får hon inte bli större.

Idag har vi haft DD på besök här hemma. En intervju inför öppningen av butiken. Mitt största problem var att hitta en bild på mig och Jeppe där vi båda såg helt normala ut :) Vi var inte direkt så fina så det gick att fota oss imorse och jag kan konstatera att efter snart 8 år tillsammans har vi inte många bilder på oss där vi ser representabla ut :) Vi får se vad dom tycker om mobilbilden jag hittade...

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Jag ser, jag ser ... en pop-prinsessa! Världens sötaste. Hoppas det gick bra med bilden. Kram H

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad