Bakgrund

onsdag 16 november 2011

Doppall till Svea





Nu har det blivit lite målande på slutet igen. Det känns som att jag är på banan igen med era beställningar och mail. Den här pallen är en doppresent till lilla Svea.

Jag har nu ett parti växasängar och ett par fina sänggavlar hemma. Tre av fem växasängar är redan reserverade, men än finns ett par för er som är intresserade.

Sänggavlarna är avsedda för 180 cm sängar.

Det händer en del just nu. Viktiga frågor som vi ska ta ställning till. Det känns som att hela året har varit kantat av olika beslut och riktningar som ska avgöras. Inga små beslut som vad vi ska äta till middag eller göra till helgen, utan istället stora frågor som påverkar livet i olika riktningar. Den här saken jag har i åtanke nu är väldigt väldigt spännande... Jag hoppas kunna berätta för er snart vad det gäller.

Ha en fin dag nu!
Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad