Bakgrund

onsdag 16 november 2011

Dopbräda till Rickard


Här får ni se bilder på en dopbräda till Rickard som blivit klar. Det känns roligt och bra att vara på banan igen med beställningar och framförallt att få en överblick över vad som ska målas. Ett möte jag skulle på idag blev inställt så jag har gjort klart den första av en rad växasängar. Den får ni se bild på lite senare idag.

Brädor görs på beställning, pris: 375:- Beställningar mailas till ljusarumidalarna@gmail.com. För er som vill ge bort brädor och tavlor i julklapp så får ni gärna skicka beställningarna så tidigt det går så jag hinner med.

Kram/Veronica

PS Tack alla fina och uppmärksamma läsare som såg felet på Hugos måttsticka. Synd att jag inte såg det innan jag skickade den ;) Nu kommer det snart en ny i postlådan till Hugo. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad