Bakgrund

torsdag 24 november 2011

Clara 3 år




Benjamin, Clara och Elise





I söndags fyllde min minsta lilla tjej Clara 3 år. Hon kommer alltid att vara min lilla lilla skrutt. Vet inte var åren tog vägen. Tyckte hon kom igår.

Tyvärr blev hon sjuk på sin födelsedag och även två till i familjen. Så det blev ett väldigt stillsamt kalas för Claras del.

Shrek är det som gäller just nu :) Det har varit Toy Story och Woody för hela slanten ett år, men nu har hon ändrat sig och tycker mest om Shrek :) Och jag tycker det är rätt skönt att slippa Askungen, Ariel, Snövit och Törnrosa för en gångs skull på kalaspåsar.

Hoppas ni har det bra! Jag sitter och förbereder en hel del inlägg med bilder på saker jag pysslat med på sistone. Så det kommer inom kort.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad