Bakgrund

fredag 26 november 2010

Grattis!




Idag fyller jag 30 år och det är inte varje dag man gör det :) Och eftersom jag är en lyckligt lottad flicka med många fina vänner och familj så har jag uppvaktats flitigt idag med samtal, mail, sms och frukost på sängen. Fina paket har jag fått också som ni ser ovan. En Roberts radio har jag velat ha länge, gissa om jag blev överlycklig. Tack underbara Jeppe för det! Av Helena kom den här parfymen i postlådan. Den doftar så ljuvligt! Och för att inte tala om flaskan...

Tack alla fina vänner! Ingen nämnd och ingen glömd! Nu ska jag piffa till mig lite inför kalaset.

Många kramar till er!
/Veronica

6 kommentarer:

  1. Ett fyrfaldigt leve och JÄTTEGRATTIS på Din Dag Veronica! Hoppas du blir riktigt bortskämd och att dagen blir ett fint minne! Du är en toppentjej och förtjänar det bästa! Varma hälsningar och kramar från Ann-Britt i Halmstad

    SvaraRadera
  2. STORT GRATTIS..
    Då är vi jämngamla nu *fniss*
    Hoppas du får en fortsatt bra dag ..
    Mavh Camilla

    SvaraRadera
  3. STORT grattis!! Hoppas du får en toppendag!!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS till dig på din stora dag!!!

    Hälsningar från den trogna bloggläsaren Lena

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad