Bakgrund

söndag 30 maj 2010

Mors dag




Idag har vi sol i Dalarna, kändes underbart att vakna upp till efter de senaste mulna dagarna. Clara och jag var uppe redan vid 6-tiden. Morgonpigga barn har jag : )

Idag har vi en massa aktiviteter, vi har vårstädning av bryggan tillsammans med våra goda grannar på gatan. Sedan ska vi iväg på ridning. Men lite mors dags fika ska vi hinna med, men det blev inte att baka någon egen tårta. Idag provar vi Almondys nya Kalas-tårta. Men före det ska vi slänga ihop lite blåbärsmuffins.

Om jag ska få en present idag så önskar jag mig den här. Vi får se om någon "hört" när jag sagt det och kommit ihåg det : ) Annars önskar jag mig en härlig fikastund med min familj på altanen som börjar bli klar nu.

En varm kram till alla mammor där ute (och alla andra så klart). Ha en underbar dag.
/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad