Bakgrund

fredag 7 maj 2010

Shoppingtur i stan

Röd vispskål från IB Laursen (Annas vita hem, 109:-)

Små griffeltavleplattor med nypor, som jag tänkte fästa på dom gamla fönstren jag fått hem.

Julevangeliet på rulle. Den ska jag rama in, det finns väl ingen som vet att det är just julevangeliet tror jag. Om man inte är duktig på latin förstås. Eller om det var franska, minns inte. Den kostade 25:- hos Lavendel och Romantik.

Kedja ifrån Lavendel och Romantik med små hjärtan och stjärnor, 69:- kostade den. Jag tänkte hänga den över en bokhylla i tjejernas rum.


Nytt nummer av härliga Jeanne d'Arc living.

Stan och stan... Vet inte riktigt om man kan säga att Borlänge har en stadskärna med tanke på hur lite aktivitet det är. Men det finns vissa butiker som vågar satsa och strävar på. Dom får man stödja och särskilt några favoritbutiker. Majsan som driver Lavendel och Romantik har så otroligt mycket fint och är så inspirerande. En annan är Annas vita hem (heter det så?), som ligger i Hantverksbyn. Åh, jag känner att jag vill flytta in i butiken. Det här kom jag hem med idag. Och lite krokar till handdukshyllan som jag målar på nu. Så då kan man ju hänga upp lite fina saker. Den här röda vispskålen från IB Laursen får definitivt hänga där så fort den är klar.

Nu ska jag sätta mig i solen och ta en läs paus =D
Kram!
PS Kistan, som syns i bakgrunden finns fortfarande till salu. Maila för beställning, veronicis@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad