Bakgrund

onsdag 2 juni 2010

En stor dag


Idag går mina tankar till min allra bästa vän Helena som idag fick en liten pojke. Eller fick och fick, hon fick nog kämpa lite för det. Bild kom till telefonen, och det var det sötaste jag sett. Jag skickar tusen varma tankar till henne och Pontus. Nu börjar nästa fas i livet för dem, och den mysiga bäbistiden.

Just nu har jag en del möbler att pyssla med. Sänggavel, linneskåp, sideboard och en växasäng. Idag var jag en sväng på loppis också och kom hem med det här fyndet för ynka 35:- Som hittat. Att blanda nytt och gammalt är fint tycker jag, det ger en härlig känsla till köket. Att den här gamla köksvågen var i så oerhört fint skick och dessutom vit gjorde inte saken sämre. Helt oemotståndlig med andra ord.

Nu ska jag måla klart en tavla, mina tavlor finns på min hemsida här. Det är något helt annat än lantliga men det är roligt tycker jag.

Ha en härlig kväll allihopa och tack för din tid!
Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad