Bakgrund

söndag 6 juni 2010

Winerbäckbräda


Hoppas er helg och nationaldag är lugn och skön eller full av roliga upptåg. Vi har som vanligt haft en lugn familjehelg. Badat, tillbringat mycket tid utomhus och bara njutit av solen.

I fredags gjorde jag den här brädan. Jag som tycker mycket om Lars Winnerbäck (och Miss Li förstås som är här ifrån Borlänge), "Om du lämnade mig nu". Tycker den är så fin. Jag har skrivit första versen i sången i grått bakom och sedan låtens namn i svart framför. Jag lägger ut den på Tradera-auktion för 1 krona. Klicka här för att komma till auktionen.


Idag ska jag och Wilma hålla oss ute och måla och pyssla lite. Sedan ska vi iväg på ridning. Det ser vi som vanligt fram emot. Ha en underbar dag alla och tack för din tid.
Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad