Bakgrund

lördag 4 augusti 2012

Tunnor – Tvätt och Leksaker





Nu kommer jag att ta in en ny vara i sortimentet, det är höga tunnor. Det är väl bara fantasin som sätter gränserna, jag tänker spontant att man kan ha dom till tvätt, leksaker, hund- och kattmat etc. Dessa går att beställa i olika färger och texter. 

Kanske är det en rolig present till ett brudpar? "Familjen Anderssons tvätt" eller "Leksaker" kanske passar som en doppresent. Kanske heter det då "XXX" (barnets namn) plus Leksaker. 

Kan beställas i omålat rostfritt, svart, vitt eller valfri färg. På bilden ovan har jag gjort en till mina tjejer, den är ljusrosa. 

Man skulle även kunna ha två i tvättstugan. En som är svart med vit text (som bilden ovan) för mörk tvätt. Och en som är vit med svart text för ljus tvätt. Slipper man ju stå och sortera, och kan kasta allt i rätt hink direkt. 

Höjd: 50 cm 
Diameter: 36 cm

Hör av er vid eventuell beställning. Pris kommer att bli 399:- Kan även tänka mig ett paketpris, men det ska jag fnula lite på. 

Kram/Veronica

6 kommentarer:

  1. Är intresserad! Inväntar ditt paketpris ;-) Vill ha 5 st tror ja, minst 3 iaf! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Camilla! Jag återkommer om det imorgon när jag räknat lite, vad roligt att du tyckte om dom!

      Radera
  2. Snygga! Hur stora är tunnorna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Dom är ca 50 cm höga och ca 36 cm i diameter.

      Radera
  3. Så snygga :) Skulle gärna vilja ha en eller två, frågan är bara vilken och var den ska vara...Kram Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mia! :) ja det var ju det... Känns som att en tunna behöver man ju nästan i alla rum :) kram kram!

      Radera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad